Friday 15 April 2011

suka suki di ostel :)

                                      assalamualaikum 
haha , ni nak cite apa yg terjadi kat ostel . palin suke tima prep mlm n pagi . kecoh habis lg2 ada cik ayam(deera) haha . cakap x berhenti . aspure main name orented ( x tau eje ) kitorang main name animal . haha . ni ade beberape contoh namenye :D

xD ayam : deera
xD tikus : bye t 
xD kucing kurap : eyjat 
xD langau : auni 
xD buntal / ulat bulu : ainul 
xD sesumpah : dayah
xD beruang : aku lol 
xD scorpian : ezyan 

haha . tu je la yg ade kott buat sementare ni . ade lah pulak due org WAK JAWER ni . suke noh ckp jawe . haha , lwk abes . dgn menari nye x abes2 .  tp nga happy2 ade je masalah . dgr nye eyjat nak pindah minggu ni . sedih wehhhhh . sape nak duk sebelah aku ? sape nak oral dgn aku ? sape yg aku nak kecek air msk ngn jajan dalam kls ? sape yg selalu tidur sebelah aku ? huwaaaaaaaaaaaaaaaaa :O eyjat jgn ah pindah . nanti kat skola ngn ostel x best x ade kau la . TT 

Terima Kasih Sebab Baca Blog Budak Comell

No comments:

Post a Comment