Sunday 5 June 2011

birthday MAKTOK ;)

                                 assalamualaikum ..

 ni nak haba' ni . semalam punya lah penat mengemas rumah maktok . sbb nak buat suprise untuk dia petang tadi . birthday maktok pada 1.6 ( sama birthday ngn kak jia ) hari tu kitorang x sambut pun . jadi buat hari ni . firstly , aku n abg aku gi bandar nak beli makanan untuk 'ngonyel2' nanti , so sebelum pergi beli makanan sempat singgah kat kedai haiwan . haha . beli sangkar baru untuk budak2 yg semakin GEMOK . haha . then gi KFC n lastly pergi ASSALAM . beli rojak ( terbaik) then ada org sibuk call suruh cepat katanye maktok sudah mhu sampai sebab kenduri kahwin sebenarnya semalam , 4 hb . haha . so maktok balik awal . dah siap2 hidang laok mcm VIP nak dtg . then call mama , rupanya dia balik rumah dulu coz nak makan n ayah jie nak kemas barang . DEGEDUSHHHHHHHHHH . ponat oden gopoh gapah . lambat lagi rupanya . nga lepak2 dgr kereta naza HON2 . beri isyarat . kitorang pon tutup pintu n bila MAKTOK BUKA PINTU ! boooooooooooooom ! meletup . cehhhh x ada lah . kitorang pun ramai2 nyanyi lagu HAPPY BIRTHDAY 2 YOU . semua salam maktok then bawak mak tok round RUMAH BARU dia . maktok x tunjuk yg dia suka . dia just kata ' SYUKURLAH ' haha . tu yg ayat yg kitorang nak dengar ;) aku jd photographer kejap td . tapi memang bestt lah . rumah maktok yg baru ni memang AWESOME . so mlm ni aku n abg aku tidur sini . saja tidur rumah maktok KAMI . taft , AWESOME DAY ! ;)
Terima Kasih Sebab Baca Blog Budak Comell

2 comments:

  1. fullaaaamaaaak qilah! entry untuk maktok seh. chewah!

    ReplyDelete
  2. haha . mestilah . nenek kesayangan ;)

    ReplyDelete