Tuesday 27 December 2011

cerita hantu --'

                           assalamualaikum .

hai ;D how are you man ? ni nak bagi tau . td akak aku suruh baca cerita hantu dekat page apa tahh . dia forum laa. aku pun baca . dia ckp cerita2 dekat UUM seram2 . aku pun bukak laa . hahaa. UUM tu memang seram sbb dia dikelilingi hutan . then dulu tempat perang2 sampai lecturer yg buat class malam kdg2 nampak ada komunis2 duk kat sit belakang dewan . hahaha . sebalum UUM , dulu dia kolej . nama kolej tu kolej pernas . dulu ada kapal terbang terhempas kat kolej tu yg skrg ni UUM . kapal terbang tu dr kolej kejuruteraan . pelajar tu berkatih bwk kapal terbang sekali terhempas kat situ . mana tau , dah ajal diaa ~ then , baca punya baca ada la yg seram . mcm ni cerita dia . sorang student ni . dia tertidur awal masa kwn dia tgh study . sekali dai tersedar dlm kul 2 or 3 pg mcm tu laa. dia nampak kwn dia ngah study lg . sekali dia toleh kati sebelah dia , dia nampak kwn dia yg tgh study td tu tgh tidur pulakkk . JENG3 . sekali kwn dia gerak2 and terus toleh kat dia . kwn dia bukak mata n senyum kat dia . dia rasa takut dia toleh belah lain . dia rasa takutt sgt then dia gi bilik sebelah rupanya kwn dia ada kat sebelah ngah main game ngn kwn room sebelah . rupanya kawan dia lama dah gi room sebelah masa dia awal2 lg tidur . ahahaha . seram kan ? haha . tu la aku rasa paling seramm . ada mcm2 lg . nampak cik pon laa , bungkusan putih laa. suara laa ~ kena tindih , dgr suara perempuan , dgr nama kena panggil pelajar2 UUM tu ckp dah biasa dahhh . WHAT THE HELL MAN ?! dah biasa ? kalau aku mau tak terkencing kat situ bila kena panggil nama . hahaha. k laa. dah malam ni . aku nak tidur . babai !
Terima Kasih Sebab Baca Blog Budak Comell

No comments:

Post a Comment