Sunday 25 December 2011

family dayy ;D

           assalamualaikum .

long time no see wehhh , hahah . btw , berwajah baru bukan ? ni semua sebab hasil kerja SYAZA AUNI . dia yg tolong editkan semua ni . kalau aku takde masa la . haha . okayy , aku sekarang dekat Lanson Place , Jalan Ampang . ada family day . biasa la family kitorang , family mak am , family makbiob , family ucu neh , and family mok de non . haha . sumpah best ! semalam check in je terus mandi pool . malam kepenatan . then semua masing2 cerita hantu . kat hostel la , kat U la ~ rumah lama laa . mcm2 . sedap2 tidur , ada org kejut pagi2. tak tau kul berapa ajak mandi pool . siap semua gi turun pool . sekali ada FIMIE DON daaaaaa~ haha . nak aje aku tegur . kenal SMKDPB ? haha . nightmare kan ? hahaha . FIMIE je kott . sebenanye aku n cousin2 aku ngumpat pasal dia . tapi dia perasan kitorang tengok dia . ahhaha . sedara2 dia lagi nak tengok2 kan ?
bajettt ~ then , naik bilik siap2 and lepak. petang dlm kul 3 , kitorang gi Ampang Point . main bowling .haha .family lawan family . family kitorang m,enang bhaiii ~ hahahahahaha . malam plan tengok wayang pulak ngn ayah lee n aunty AI ~ tengok SHERLOCK HOLMES ~ sebab kepenantan satu hari takde rest, adek saudara aku ada sampai dah tertidur tengok cerita tu . haaahaha . aku pun hampir nak tertidur jugak , tapi takkk . then ayah lee ajak NGETEH pulak kat Pelita Nasi Kandar ~ dah makan semua mata merah . balik bilik salin baju n terus onl . yang lain ngah main monopoly kredit kad . hahaha . thats all , esok mandi pool then balik kot . WHAT THE HELL MAN ?! LAGI BERAPA HARI JE NAK SEKOLAH . aku tak tahu ostekl apa cerita . k laa. ada masa jumpa lagi k ? byeee2 !
Terima Kasih Sebab Baca Blog Budak Comell

No comments:

Post a Comment