Tuesday 25 October 2011

exAm --'

               assalamualaikum .

haloooo . lama benar tidak mengupdate blog ni . haha . okayyyy . firstly aku nak cerita . sabtu punya malam yg akan datan ni ada jamuan . jamuan apa ek ? mestila jamuan last year . dah nak akhir tahun dah kannn . malam tu kitorang wakil f2 ada buat persembahan . modelling n menari siket kott . haha . guna lagu LAGU SEDIH . haha . bermakna tau lagu tu . haha . malam tu aku pakai baju biru kott . tengok ahhhh . okay then , mlm ahad nye pulak jamuan dorm aku . haha . theme dia gothic . oh mannn , maybe mlm tu diorang mintak aku jadi aqil lg . err . haha . nvm . then isnin tu EXAM ! whattheHELLman ! so aku tak boleh onl sangat . sebab aku kena study . kena la usaha kan nak dapat sesuatu . aku nak buat yg terbaik . nak buktikan dekat si boncheet (ustad) yg aku leh buat . tak habis2 ngan ayat dia " Teruk awokk ni , tahun depan tak bolleh masuk asrama ! " err . tunggu yee ustad . insyallah saya BOLEH ! lastly , aku nak cakap yg aku RINDU kau gila nak mampos ! aku jelez tengok orang lain boleh rapat ngan kau . hummm . lagu untuk kau ---> " menunggu sesuatu yg sangat menyebalkan bagiku . saatku harus bersabar dan terus bersabar . menantikan kehadiran DIRIMU . entah sampai kapan aku harus menunggu ? " okayyy la . doakan aku ZATY NUR AQILAH BT ZULKARNAIN dpt 8A exam final ni . mekasihhhhhhhhhhhhhhhhh . byeeee
Terima Kasih Sebab Baca Blog Budak Comell

No comments:

Post a Comment