Thursday 15 September 2011

pasal " BUDAK BAJETT "

               assalamualaikum :)

okayy . firtsly aku nak ckp yg aku dah lama x update blog ni . haha . td pun baru tukar lagu . okayyyyyy ! sejujurnya aku rindu BULAN PUASA hari tu :) x tau kenapa . tapi memang best lah .  mungkin sebab dia x bajettt mcm sekarang ni . aku fikir lepas raya kitorang tetap kamcing . rupanya x . tengok mukaa aku pun x nak .  haih >< tau lah comelll . btw , aku x marah dia pon . aku tahu kenapa dia jadi mcm tu . mungkin sekarang ni dia rasa yg ni terbaik untuk dia . aku x kesah lah . eh ? bila aku boleh cubit perut dia lagi haaaaaa ? bila aku boleh masak ruski ngn dia lagi haaa ? bila lg aku boleh buka puasa lambat lg ngn dia haaaaaaa ? maybe x boleh lg kotttttt . hahaha . apa sehhh aku . tacinggggggg pulak . dah la . ni je kotttt . lastly aku nak ckp . aku suka kawan dgn kau ! thanks for the MEMORIES ;) aku akan ingat sampai bila2 .
Terima Kasih Sebab Baca Blog Budak Comell

No comments:

Post a Comment